30. 6. 2013

Polka Dots

by Blanka

Ahoj,
když jsem se dnes ráno probudila, venku to opět vypadalo spíš na podzim než léto. Ale já jsem měla náladu na něco opravdu letního a hravějšího než jsou klasické džíny. A tak jsem zvolila puntíkované kalhoty, které jsem zkombinovala jen s jednobarevným sakem a lodičkami a mohla jsem vyjít na nedělní kafé do své oblíbené kavárny:)
Pokud se vám dnešní outfit líbil a máte občas náladu na něco víc ženského a romantického, neváhejte a zajděte do vašeho oblíbeného butiku a pořiďte si také puntíkovaný outfit:)

Hi,
when I woke up this morning, again the weather looked like more as an autumn than a summer. But I was in the mood to wear something more summery and more playful than just classic jeans. And so I choose my favorite polka dot pants, which I combinated with self-colored blazer and pumps and I was ready to go for a Sunday coffee to my favorite coffee bar:)
If you liked today's outfit and sometimes you are in the mood for something more feminine and romantic, feel free to go to your favorite boutique and get a polka dot outfit too!:)












Blazer - Zara (s/s 2012)
Shirt - Zara (2012)
Necklace - H&M
Trousers - Zara (s/s 2013)
Handbag - Aldo
High Heels - Zara (s/s 2012)










Žádné komentáře:

Okomentovat