13. 7. 2013

Asymmetric SKORTS

Dnes vám přináším outfit, který jsem nafotila v Římě během fashion weeku. O co se jedná? No přece o trend letošního léta, a tím jsou - SKORTS - tedy kraťasy, které vypadají jako mini sukně.
Na castingy jsem měla být oblečená tak, abych vypadala žensky, vynikly nohy a celkově abych zaujala. Na první pohled se to zdá jako jednoduchý úkol! Hned mě napadlo "Jasný, dám si na sebe nějaké šaty a bude to!". Ale chtělo by se vám běhat v 35 stupních po rozpáleném městě a jezdit celý den městskou hromadnou dopravou v mini šatech? Mně tedy rozhodně NE! A tak jsem musela vymyslet outfit, který bude odpovídat požadavkům agentury a zároveň se v něm budu cítit pohodlně.
Proto jsem zvolila právě tento - černé asymetrické skorts ze Zary a bílé tílko. A abych outfit něčím oživila, vzala jsem si náramky a samozřejmě jsem také nezapomněla na červenou rtěnku a lak na nehty, které jednoduchým outfitům dodají šmrnc.
A co říkáte vy na trend SKORTS? Doufám, že se vám líbí a děkuji za kometáře.


Today, I'm bringing you the outfit that I shot during the fashion week in Rome. What am I talking about? About trend of this summer which is - SKORTS - thus shorts that looks like mini skirt.
I was supposed to be dressed as a female, to have that sexy leggy length and overall have the attractive look. At first, it seems like a simple task! First what I had on my mind was "Well, I'll wear some mini dress and that's it". But who would like to run around the hot city and go by public transport wearing mini dress in 35 degrees whole day? I definitely wouldn't! 
So I had to come up with an outfit that will goes with the agency requirements and also I'll feel comfortable in it.
That's why I chose this outfit - black asymmetric skorts from Zara and white tank top. I also take bracelets which brighten up my outfit and of course I didn't forget the red lipstick and nail polish that give pizzazz to simple outfits.
What's your opinion about the skorts trend? I hope you guys liked it, thanks for your comments.




  
Skorts - Zara (s/s 2013)
Heeled sandals - Zara (s/s 2013)
T-shirt - Zara (s/s 2013)
Sunglasses - Stella Z
Bracelets - Salome



6 komentářů:

  1. ty vogo Blani, dala bych ti vsechny joby sveta..vypadas vyborne.

    www.glamazonblog.com

    OdpovědětVymazat
  2. Musím říct, že mě se tenhle trend nelíbí a myslím, že mu ani nepřijdu na chuť. Nicméně, Tobě to opravdu sluší, vypadáš fantasticky a v jednoduchosti je prostě krása. <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekujeme za nazor, Anne!:) Ja jsem si je oblibila uz z toho duvodu, ze moc neumim nosit kratke sukne, takze tato varianta mne naprosto vyhovuje - ale je pravda, ze se mi libi jen tento asymetricky tvar. U jinych znacek, ktere delaji jen rovne provedeni skorts, uz nejsem takovy nadsenec. Tak jeste jednou diky za komentar a tesim se na dalsi:)

      Vymazat