14. 10. 2013

Floral skirt


Myslím, že už asi všichni znáte můj styl z předchozích looků - a tím je sportovní elegance. Navíc si potrpím na kalhoty, protože v těch se cítím většinou úplně nejlíp. Ale když jsem asi před měsícem byla v Zaře, koupila jsem si tuto květovanou sukni. Mimochodem je to druhá sukně v mém šatníku:), protože jinak tam najdete opravdu jen kalhoty, kraťasy a skorts. 
Protože sukně sama o sobě může působit dojmem, že se hodí spíše na starší dámy, zkombinovala jsem ji s džínovou košilí, kterou jsem nechala ležérně rozepnutou. A celý look jsem doplnila ješte výrazným náhrdelníkem, podobných barev jako jsou květiny na sukni, a mými oblíbenými oranžovými lodičkami.

I think all of you already know my style from previous looks - the sporty elegance. Moreover, I prefer to wear pants, because in those I usually feel the best. But when I was in Zara store about a month ago, I bought this flowered skirt. By the way, this is the second skirt in my closet:), because otherwise you can really find there only pants, shorts and skorts.
Because the skirt itself may give the impression that it's suited more to older ladies, I combinated it with a denim shirt that I left casually unbuttoned. I completed the whole look with a distinctive necklace, similar colors as flowers on the skirt, and my favorite orange pumps.



Skirt - Zara (fw 2013/14)
Pumps - Zara (s/s 2013)
Bag - Mango (2012)
Denim shirt - Zara (2013)
Necklace - Zara (2013)
Sunglasses - Accessorize

4 komentáře:

  1. Na tuhle sukni jsem v zaře koukala a moc ti sluší! Já jsem tomuto typu sukní přišla na chuť až letos, ale o to víc je teď nosím :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji, kocko:) No, jak jsem psala - on to muj styl vubec neni! Ale tahle se mi libila na prvni pohled! A musim rict, ze kdyz jsem si v ni vcera vysla na kafco, tak jsem se citila dobre:) Takze jak rikas ty - asi jsem ji prisla na chut:)

      Vymazat
  2. Veru, ja som ta v sukni vlastne asi nikdy nevidela (ak neratam modeling :) Pekny look len sa mi ku nim nehodia moc tie cierne okuliare, zvolila by som jemnejsiu farbu..aj ked nevravim ze su zle :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, to mas pravdu, zlatko, ze jsem mohla zvolit svetlejsi brylky:) ja to videla az na fotkach, ze jsou dost tvrde..

      Vymazat