3. 10. 2013

Tel Aviv beachwear

Léto už je sice za námi, ale my si ho alespoň můžeme připomenout mým dnešním outfitem, kterým jsou plavky. Tento look je dalším, který jsem nafotila na dovolené v Izraeli.
Vršek plavek je od značky Victoria's secret a spodní díl plavek je značky Calzedonia. K obojímu mám i ten druhý díl, ale já prostě ráda kombinuji a ani u plavek jsem se tomu neubránila:)....vždyť by to byla nuda, kdyby byly celé bílé nebo oranžové...
A co vy? Také rády kombinujete různé plavky dohromady?

Although summer is over, we can bring it back with my today's outfit, which is a swimsuit. This look is just an another one that I shot on my vacation in Israel.
The bikini top is from the brand Victoria's secret and the bikini bottoms are from Calzedonia. I have whole bikini set of both of them, but I just love to mix them together and I couldn't resist it even with swimsuit:) ...it would be boring if they are just white or orange, right?...
And what about you? Do you like to mix different swimsuits together?


Bikini Top - Victoria's secret (2013)
Bottoms - Calzedonia (2012)
Bracelets - street markets
Sunglasses - Dolce&Gabbana
Shorts - Bershka (2012)

2 komentáře:

  1. Super! Vršek i spodek je krásný.
    Také ráda kombinuji jiný všek a jiný spodek u plavek. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Verčo:) a největší výhodou na kombinování horních a spodních dílů různých plavek je super, že se pak zdá, že jich má člověk minimálně 2krát tolik, viď?:) To mě na tom baví nejvíc!

      Vymazat